Returer og refusjoner
Refusjon
For de fleste produkter gjelder at hvis produktet ditt er defekt, kan du returnere det til oss for refusjon eller bytte innen 30 dager etter mottak.
For å være kvalifisert for retur må produktet være ubrukt, i samme stand som da du mottok det, og i originalemballasjen.
Returer
Når vi har mottatt og inspisert returen din, sender vi deg en e-post og informerer om refusjonen er godkjent eller avslått. Hvis refusjonen godkjennes, behandles den, og pengene tilbakeføres automatisk til ditt kredittkort eller opprinnelige betalingsmåte innen få dager.
Forsinkede eller manglende refusjoner
- Sjekk først bankkontoen din igjen.
- Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, da det kan ta litt tid før refusjonen vises.
- Kontakt også banken din, da det ofte er en behandlingstid før refusjonen registreres.
Hvis du fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss via chat eller e-post på kontakt@tradora.se.
Bytte
Vi bytter kun varer som er defekte eller skadet. Hvis du ønsker å bytte til samme vare, vennligst kontakt oss via e-post eller vår kontaktformular.
Returfrakt
For å gjøre en retur, kontakt oss på kontakt@tradora.se, så hjelper vi deg med instruksjoner om hvor varen skal sendes. Merk at kunden selv er ansvarlig for kostnader til returfrakt. Vi anbefaler å bruke sporbar forsendelse, da vi ikke tar ansvar for bortkomne returer.