Leveringsbetingelser

Av logistiske årsaker kan enkelte varer i samme bestilling bli sendt separat, noe som betyr at du kan motta produktene dine i flere pakker. For å sikre korrekt og rask levering, ber vi deg dobbeltsjekke og oppgi riktig leveringsadresse i kassen.

Merk at vi ikke er ansvarlige for tapte pakker som følge av en ufullstendig eller feil adresse oppgitt av kunden. Det er viktig at du verifiserer leveringsopplysningene dine for å unngå leveringsproblemer. I kassen har du mulighet til å velge fraktmetode, inkludert gratis frakt, som innebærer at produktet sendes fra en leverandør utenfor landet.

Vår standard behandlingstid for bestillinger er 2–5 virkedager etter kjøp. Etter behandlingstiden er forventet leveringstid 6–10 virkedager. Dette er omtrentlige leveringstider, og vi garanterer ikke spesifikke leveringsdatoer.

Når bestillingen din er behandlet, vil vi generere et sporingsnummer og sende det til deg på e-post sammen med leveringsbekreftelse. Hvis du ikke har mottatt sporingsnummeret ditt innen 5 virkedager, ber vi deg kontakte oss på kontakt@tradora.se med ordrenummeret ditt.

Vi bestreber oss på å levere bestillingene dine så raskt som mulig, men uforutsette omstendigheter kan føre til forsinkelser – for eksempel nasjonale fridager, naturkatastrofer, streiker innen fly- og landtransport eller andre hendelser utenfor vår kontroll. Hvis leveringen din overstiger 45 virkedager, tilbyr vi full refusjon for å sikre din tilfredshet.

Du kan være trygg på at vi er dedikerte til å møte eller overgå dine leveringsforventninger. Vårt team vil alltid gjøre sitt beste for å levere produktene dine på eller før estimert leveringsdato.

Hvis du har spørsmål eller bekymringer knyttet til vår leveringsprosess, er du velkommen til å kontakte oss på kontakt@tradora.se.